dagen innan studenten


Godmorgon, här sitter jag och äter frukost. Tog herrn's kopp till kaffet. Jag tycker dom där kopparna är så fula, speciellt min Sara-mugg som är röd. Men när Mattias kom fram till mig och vagnen i affären (med söta hundögon) och absolut tyckte att vi skulle ha en varsin sådan kunde jag ju inte säga nej... Lite gulligt var det, hahahah.

När jag har ätit upp ska jag packa ihop alla studentgrejer, presenter & sånt, för att sedan bege mig upp till norrvägen. Tar med mig arbetskläderna också så jag kan åka till jobbet direkt därifrån. Hoppas på lite sol nu innan det är dags att spendera eftermiddagen inomhus. Imorgon är det dags, längtar! Hoppas på solsken även då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0