and then there is you...

Jösses vad jag sov länge imorse. Minns att Mattias pussade mig hejdå och åkte på ännu några jobb, trots att han är ledig (!) Sen somnade jag och drömde världens konstigaste drömmar. Men trots att jag sov så pass länge vaknade jag INTE med huvudvärk, det hör inte till vanligheterna. Gud så skönt, känner mig taggad för idag!

Snart ska jag plocka och dona lite här hemma, bland annat diska och vika tvätt. Sen ska jag äta gårdagens middag till lunch; tacos. Och därefter blir det en lång dusch, håret ska få en behövlig inpackning. Ikväll är det fest som gäller, tillsammans med mina underbara gamla klasskompisar, mina gamla goda boys. Jag hoppas att Petra också kommer, var sjukt längesedan jag träffade henne! Så det blir roligt, sen får vi se om det blir bockarna eller hur det blir. Nu ska jag sätta igång så det blir ikväll :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0