allt klart inför fredagen




Satan vad skönt det var att sova i sin egen gamla säng inatt. Och lika mysigt var det att äta frukost på altanen med mamma. Efter det så gjorde vi oss klara och åkte till stan. Där uträttade vi sjukt mycket, slängde hundralapp efter hundralapp, lunchade med mormor, promenerade vid hamnen, åt mjukglass och hade det sååå himla bra!

Så nu är allt inför studenten avklarat, utom rosor som fixas senare. Köpte även en varsin liten studentpresent till Mattias och Frida. Lite nya sommarkläder och annat behövligt fick också följa med. *NeEd MoRe MoNeY* Får till veckan tack och lov.

Nu är jag hemma i lägenheten, har fått låna internet av mamma eftersom herrn tog med sig mitt till Smögen. Det är någon utomhuskonsert på skolan nu, himla mysigt. Så jag funderar på att göra lite mat och sätta mig ute och äta, innan det är dags att vika ett ton tvätt. Och ikväll är det fotboll. Lever ett härligt semesterliv i hela juni ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0