men jag har försökt ....




Lite nya sommarbilder ligger uppe på facebook nu. Annars mår jag bra. Har haft en skön dag idag faktiskt. Frukost ute, tankade, åkte och handlade, gick en sväng på stan, lunchade med hjärtat och jobbade sedan en lugn eftermidda' Härlig måndag.

När jag kom hem från jobbet var maten klar och två glada killar var hemma. Nu på kvällen har vi gått en promenad och tagit det lugnt. Snart sovdax för oss vuxna :-)

Annars då... Jag trivs med allt, även fast jag inte har semester och även fast jag har dåligt samvete. Det är jobbigt när något man vill och något som borde fundera inte gör det. Det sägs att tiden läker alla sår, så man får ju hoppas att saker och ting utvecklas framåt igen snart. Försöker ligga så lågt som möjligt... Jag har försökt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0