river en vacker dröm ?

Idag har det varit körigt på jobbet, och luften har stått still. Men det har varit bra att det har hänt saker hela tiden, jag har inte hunnit funderar på så mycket. Kaoset i mitt huvud har fått vila. Och värken i magen har glömts bort. Jag har en förmåga att kunna koppla bort saker för att fokusera på annat, och ibland är det faktiskt skönt...

Det som är jobbigast just nu är att höra saker från andra om allting. Det finns en person som jag vill ska vara ärlig mot mig och berätta hur det ligger till, en person. 

Men det är skönt att ha så många man kan prata med, så många fina människor som bryr sig! Men det skrämmer mig att dom har behövt vara orolig så pass många gånger som dom faktiskt har. Det är något att tänka på, för hur än det är, är inte en andra chans lika som åtta chanser. Och någon gång får det fan vara nog. Jag lovar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0