perfekt väder för mig !!!

Det grå vädret är perfekt för mig idag! Jag är totalt slut i både kropp och knopp efter 9 timmars golf igår med Niklas, Mattias och Tom. Sen bara 4 timmars sömn på det, och upp klockan O4:OO för att jobba. Det ska bli så skönt att känna nu att jag inte måste ut och göra något. Det är heeeeelt OK att vara inne idag. Däremot orkar jag nog (eller jag måste...) dammsuga och städa toaletten. Men med bra musik och mysiga kläder går det undan. Minns inte sist jag städade, inte likt mig det, heheheh.

Mattias var snäll och diskade undan vårt berg av disk igårkväll, så det slipper jag iallafall. Senare ikväll kommer Niklas och äter mat och tårta med oss. Han är ju ett födelsedagsbarn idag, HURRA! Sen kommer nog Sara somna tidigt. Sjuuukt tidigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0