nu har vi hittat hem !!!

Jösses vad skönt att flytten är gjord. Dem gamla lägenheten står tom, och vårt nya hem blir mer och mer hemtrevligt. Underbart. Köket, hallen, toaletten och mitt rum (walk-in-closet, hihihihi) är helt klart. Vardagsrummet, sovrummet och uteplatsen är däremot långt ifrån färdigt. Vi väntar på tapeter, och att pappa ska fixa staket och grind där ute. Tackar Tom och Niklas för underbar hjälp, utan dom hade detta tagit dubbelt så lång tid. Men vi göder dom så dom ska orka, med tårta, pizza och grillat.

Jag älskar köket, min vita dröm... Sen är jag supernöjd över vårt stora förråd som ligger en meter utanför dörren. Superbra för saker man inte använder så ofta! En ny säng och en tvättmaskin på det här så :-) Kan bjuda på lite bilder från just nu...








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0