nu beger vi oss hemåt

Färdigjobbad för denna vecka, känns skönt med en ledig helg! Det var rätt körigt ett tag idag, så det var riktigt härligt att skutta ut (även fast det regnade) och åka hem. Väl hemma började jag packa som en tok. Har fått ner riktigt mycket nu, och snart beger vi oss till vårt nya hem. Är såå glad att det blir av denna helgen :-) Guld värt.

Niklas och Tom hjälper oss med flytten. Mamma och pappa blir nog överlyckliga när dom läser detta, dom har just hjälpt lillebror och Frida med utflyttning så jag tror dom är nöjd på sånt, haha. Men istället kan du få hjälpa mig med flyttutstädningen här mamsen!?!? Tänk vad skönt när det är gjort också. Då börjar det nya på riktigt.

Men nu ska jag väcka en sovandes pojkvän (som inte packat en enda pryl än!!!) och få lite fart på honom. Jag vill att det ska gå fort, helst vara klart nyss. Hihihihihi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0