någon som har stolar ?

Det blev aldrig något riktigt oväder i Forsa igår, som jag hade hoppats på. Men det gjorde egentligen inget, för då kunde vi gå en sväng ner till strömmen och fiska lite. Dock utan framgång, haha. När vi kom hem stekte vi pannkakor, nattade Elias och spelade poker tills vi somnade. Det var så mysigt att sova inatt. Lagomt varmt och två kroppar ihopslingrade med varandra hela natten ♥ Så skönt med lite sval luft.

Nu på morgonen har vi tagit en promenad igen, tittade in på RK en sväng med. Vi är på jakt efter 2-3 köksstolar som är vita, eller går att måla ;-) Någon som har några?

Snart är det dags att åka och hämta Elin, innan vi rullar vidare mot jobbet. Hoppas på en skön eftermiddag! Och ikväll är det fotboll på schemat, med en massa mys...



Kommentarer
Johanna

Jag har, men de är gamla och inte speciellt fina. Mattias vet nog vilka jag menar.

2011-07-13 @ 15:59:58
sara

Men jag tycker om när det är gammalt, bordet är ju inte heller så värst nytt och fräscht :) Är dom till salu då?

2011-07-13 @ 19:28:15
Johanna

Ja dom bara står. Ni får fyra stolar för 100 kr.

2011-07-13 @ 20:00:33
Sara

Ja men det låter ju bra, fast Mattias kommer inte ihåg hur dom såg ut men vi kan ju kolla på dom :)

2011-07-14 @ 21:34:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0