men det finns inte sen .

Jag har haft bättre Fredagar om man säger så. Jag har mått bättre, det vet jag. Man tycker att man vet så mycket, man tycker att det funkar bra och man ger en person chans efter chans för att man tror på något. Men ändå vet man så lite. Man är borta.

Det är nu det gäller. Att avgöra vad som är viktigt och vad som får en att må bra. Jag kan ju säga att jag struntar i om någon avskyr mig eller hatar mig för hur jag känner, vad jag blir sårad för och hur jag tycker. Det är mitt minsta problem just nu. Det finns viktigare saker för mig, och det ska det jobbas på. Det fanns då, det finns nu, men det finns inte sen om du vill. Nu ska jag fokusera och ta mig själv på allvar.



Kommentarer
ems

bra! du låter så mycket mer vettig här än när man pratar med dig. tänk på dig själv! PUSSSSSS

2011-07-01 @ 13:25:41
Carolin

Jag håller med Emilia. tänk på dig själv och ingen annnan. Du skulle kunna må så mycket bättre än vad du gör nu

2011-07-01 @ 13:57:15
Lisa

Lyssna på magkännslan Sara, ingen annan kan säga till hur du ska göra, känna osv!

kommer nog lösa sig vad det ännu är ska du se, på ett eller annat sätt!

kram

2011-07-01 @ 14:21:06
Sara

Tack tjejer! Jag försöker :)

2011-07-01 @ 19:22:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0