man får se först efteråt

Godmorgon! Tisdag idag, vilket innebär eftermiddagspass nu den här veckan. I söndags kom Mattias hem, känns skönt... Igår när jag kom hem från jobbet hade han tvättat. What!? Dock på 95 grader strykfritt, men det var ju bara en liten detalj. Haha, sen skrev vi på alla papper för lägenheten så nu ska det packas och donas hela månaden. När vi kom hem igen gjorde han god fläskfilé innan vi tog två rundor golf med Niklas! Härlig och rolig kväll. Synd att jag inte har nån semester i sommar.

Annars då? Tänker och funderar. Blir galen, men orkar inte bry mig. Det känns så jävla onödigt allting. Det är bara att skratta och vara glad. Det här funkar för mig...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0