jobb, golf, lunch & golf

Vilken härlig dag... Förmiddagspasset gick otroligt bra, lugnt och skönt. Men kan det bli annat än bra när det är jag och Linnsan som jobbar? Att åka hem klockan 13:OO när solen lyste var helt underbart. Hann bara hem och byta om, sen ut på äventyr!

Spelade en runda golf med Niklas och Mattias, sen åt vi mat där innan vi gick en runda till. Det gick rätt bra idag faktiskt, slog par igen på en bana! Jag har bytt håll igen till det gamla vanliga hållet. Så nu ska jag köpa rätt klubbor. Himla mysig dag.

Hämtade lillen i bobygda hos sin farmor och farfar sen, och nu är vi hemma och ska sova. Imorgon så blir det sovmorgon, men inte allt för länge eftersom vi har tvättid innan jag ska jobba. När jag slutat blir det fredagsmiddag och fredagsmys på det :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0