jag ska bara njuuuuuta

Godkväll... Sitter utanför lägenheten nu och bara njuter av den fina sommarkvällen. Vi har varit hos mamma och firat henne ikväll. I kvällssolen med långklänning, hur somrigt och skönt!?!? Men innan dess har jag avverkat ett eftermiddagspass också.

En timme innan stängning går diskmaskinen sönder. Hurra, översvämning i hela köket och massor med disk att diska för hand. Efter ett tag insåg vi att det bara var att strunta i disken och göra det i bageriet imorgon, man har ju en del annnat att stå i när det är stängning också. Det var skönt att komma hem iallafall kan jag säga.

Imorgon är det förmiddag i butiken som gäller, skönt med omväxling. Klockan 13:OO går jag på helg. Min första lediga helg på evigheter. Underbart. Jag ska bara njuta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0