jag har sovit i en säng

Ja herregud, jag har sovit i en säng inatt. Ingen "säng" och ingen bäddsoffa. Jag har sovit i våran nya säng. Oooj så skönt det var! Efter två år i bäddsoffa är det ren lyx.

Nog för att sängen står mitt i vardagsrummet för tillfället, men det får man leva med. Snart är det tapetseringsdags iallafall. Nu längtar jag till imorgon med, för klockan 13:OO när jag slutar ska jag och älsklingen åka och köpa tvättmaskin. Då är mitt liv fullbordat, med en tvättmaskin! Soooom det ska tvättas. En micro kanske vi också köper. Har fått lön och betalat alla räkningar, så nu har man lite att röra sig med :-)

Idag har jag jobbat eftermiddag, himla lugnt hade vi det. Men det är ändå lika skönt varje gång när dörrarna har låsts! Men nu ska jag börja mitt ensammys. Mattias är på Manis ikväll med några kompisar så jag ska ta mig ett bad, dricka ETT glas vin (börjar ju O5:OO imorgon), sitta ute i kvällssolen och bara dona på lite. Hoppas att jag orkar/hinner dammsuga. Ska ha en superskön Sara-kväll iallafall. Njuuuuuuter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0