hur svårt kan det vara?

Jag bara njuter av allt just nu, allt det nya. Springer ut och in, runt mellan hallen-köket-vardagsrummet. Jag är inte van dessa ytor! Hade vi haft lite vin kvar hade jag hällt upp ett glas nu i min ensamhet, men det drack vi upp igår när vi premiärbadade i badkaret :-) Det var verkligen mysigt efter allt flyttande. Hä kömmer badas mycket!

Killarna (Mattias, Tom och Niklas) är på Nansta och spelar golf medan jag håller på att skruva ihop grillen som Mattias fick av mig när han fyllde år. Hur svårt kan det vara!? Jag har hållt på i minst en timme, och nu har jag fastnat rejält. Blir sjukt arg. Måste säga åt mig själv att andas... Men nu ska jag snart gå ut igen och göra ett sista försök, ett sista försök som måste bli bra. Vi ska ju förfasen grilla när boysen kommer! Tusen skruvar och muttrar, har kommit en bit iallafall. Kör på igen bara...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0