håller alla mina tummar

Tisdag och oväder på G... Men det känns bara skönt och mysigt tycker jag, blir härligt med lite friskare luft. Sen är det ju skönare att jobba då det regnar också.

Det har varit en lugn dag på jobbet, sen blev det en rolig och lite annorlunda lunch med Mattias och Elias, heheh, innan vi åkte hemåt. Resten av eftermiddagen har spenderats uppe på norrvägen. Grabbarna har jobbat med taket, medan vi andra varit inne och myst bara. Passade på att koka lite nappar och flaskor, sen fick Elias bada med pappa. Nu är vi hemma och vilar lite. Alla är vi så sjukt trötta och sluta :P

Hatar flyttkaoset vi lever i just nu. Vi har inte börjat packa riktigt än, men det står massor av saker överallt och jag orkar verkligen inte anstränga mig. Men snart snart snart är det äntligen dags. Tänkte iallafall diska och plocka undan lite efter vilandet.

F.ö håller jag tummarna för en grej som låter mycket intressant. Hoppas vi vågar :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0