hahaha skäms på mig !

Nyss var jag nere i tvättstugan och väntade på att en av maskinerna skulle gå klart. Jag satt på en stol och tittade mig runt på alla högar med ren lämnad tvätt där nere. Tänkte för mig själv "hur kan folk vara så lata? Hur kan man bara glömma? Hur kan man låta annat folk ta reda på ens tvätt? Herregud" Sedan tittade jag lite närmare...

"Oj... Hehehe. Nej men så pinsamt" Det var våra sängkläder som visst hade hängt där sedan förra veckan. Fast det var ju den gången som Mattias tvättat, så lite hans ansvar måste det ha varit? Ellerhur?!?! Jag vägrar ta på mig att jag lämnat tvätt i tvättstugan. Hahahah ;-) Nu ska jag hänga min tvätt som jag faktiskt tagit upp!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0