femton dagar kvar nu !

Fredag, en otroligt körig dag på jobbet. Så känslan när jag kom hem och möttes av tända ljus, fläskfilé, klyftpotatis och en fin kille var underbar! Han hade till och med kommit ihåg att hämta upp tvätten som låg i torktumlaren som inte jag hann imorse.

Efter maten vek jag all torr tvätt, och sen så åkte vi upp till mamma och pappa en sväng. Drack kaffe och provåkte deras nya bil, en superfin Citroën C5. Jag vill ha!!!

Nu är vi hemma igen, första kvällen på länge som Elias inte är är med oss. Lite tomt och tyst är det. Jag tänkte ta en dusch nu innan vi poppar popcorn och drar igång en film. Mysigt när det regnar :-) Imorgon väntar ett O8:OO till 16:3O-pass innan jag får en dags ledighet. Då ska det sovas, mysas och packas lite inför flytt. 15 dagar ...



Kommentarer
carro

Felfelfel! Det är är en C4

2011-07-16 @ 20:54:34
Anonym

ja ja ja, såg det idag ;)

2011-07-16 @ 21:29:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0