en riktigt kanonkul kväll





Satan i gatan vilken trevlig kväll jag har haft ikväll med mina hjärtan + Hannes. Vin, prat, skratt, wii och dans. Vad mer kan man begära en lördagskväll? Emilia har haft roligt med min blogg också. Men jag väntar fortfarande på parodibloggen dom ska starta. Jag lägger ju förfan upp bollen på straffpunkten åt er, dag efter dag! Haha.

Nu är jag trött och glad, denna kvällen har gjort gott. Tänkte krypa ner under täcket nu snart, prata lite i telefon och sedan somna. Imorgon är det min lediga dag, och Mattias kommer hem. Jag hoppas det blir en bra dag, hoppas på att det blir något bra utav allt detta elände. Hur det nu ska gå till. Det är mycket som är riktigt fel nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0