äntligen en ledig helg !

Förmiddagspasset idag gick kanonbra. Lagomt mycket folk och tiden bara rann iväg. Det var så skönt att skutta på helg klockan 13:OO så oj oj oj. Sjukt härligt.

När jag kom hem hjälpte jag Mattias lite med smörgåstårtan till dopet imorgon. Skar upp en stor bit och smakade... mmh-mmh-mmh gött. Hahaha nejdå. Men som sagt, det känns ledsamt att inte få komma på lillens dop. Jag hoppas att dom får en fin dag iallafall. Sen på kvällen är det kalas här hemma för Mattias som blir hela 22 år.

Nu ska jag ta en dusch, dona lite i kaoset här, vänta på Mattias och bara njuta utav att veta att jag har två dagars ledighet framför mig. Som jag behöver det just nu ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0