äntligen är flytten igång

Klockan ringde O4:OO imorse, jag hade ju gärna legat kvar bredvid Mattias, men det gick faktiskt bra att kliva upp. På jobbet hade vi en sjukt lugn förmiddag. Jag kunde sitta ner, vila och dricka kaffe hela 3 gånger. En gång med mormor, en gång med Mia och en gång nere i bageriet. Otroligt skönt :-) Skönt att sluta 13:OO med.

När jag kom hem hoppades jag på en tvättid så fort som möjligt, och turligt nog så fanns det en direkt (!) Så nu på eftermiddagen har jag tvättat, packat ihop hela förrådet i flyttlådor och tagit en skön dusch. Jag känner mig energisk! Ska snart blåsa håret, hämta upp mer tvätt, laga mat, hoppa i myskläderna och fortsätta med flyttpackningen. 6 stycken lådor är fullpackade redan, men syns det? Hahaha nej...

Men ja, det känns skönt att vi är igång iallafall. Och man kan ju inte packa allt för mycket än heller, vissa saker behöver man ju enda till flyttdagen. Snart snart snart!

PS; slog nytt personligt rekord på golfen igår! 2 slag efter Mattias bara, snart är vi jämnlika, hehehe! Och halsen blir bara värre och värre, tusentals blåsor överallt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0