allt som du gjort & sagt

1O timmars sömn var nog precis det jag behövde. Känner mig riktigt utvilad i både huvudet och kroppen. Men jag borde fan äta något känner jag, ett wienerbröd till middag igår vid 21-tiden håller inte länge. Nu när jag inte jobbar borde jag ta mig tid att fylla på... Men hur roligt är det då? Laga mat till sig själv är det värsta som finns.

Får tvinga i mig lite "god" gröt eftersom jag måste hitta orken till att dammsuga och diska. Det blev inte så mycket gjort av det igår, heheheh, men det vi gjorde var så himla mycket bättre. Vädret är så tråkigt så jag gör det gärna idag. Så blir det, yes!

Men innan jag gör något så är det jag och spikmattan en halvtimma. Och musiken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0