spöken, tvätt & hockey

Just nu befinner jag mig hemma hos mamma och pappa. Lillebror är också hemma och hälsar på, vilket inte sker alltför ofta. Vi har haft det mysigt med gitarrerna idag. Mattias är så himla duktig så han har varit lärare åt sin storasyster. Ytterst ovanligt.

Men när vi satt i soffan hände en sjukt läskig grej. Jag sitter och spelar på min gitarr och Mattias sitter mittemot mig och pekar på vilken sträng jag ska hålla ner. Bredvid oss i soffan ligger en elgitarr. Och helt plötsligt så börjar en sträng att spela av sig själv! Det var inte fjuttigt heller, riktigt hårt spelade den. Jag skrek rakt ut och ropade på mamma, som kommer in och gör tummen upp. Herregud, hur kan man tycka om allt andligt som sker i ens hem? Jag förstår mig inte på na. Enbart läskigt!

Nu ska jag ta reda på den tredje maskinen tvätt för dagen. Det är härligt att boka tvättstuga här uppe, haha. Sen är det fika och hockey för hela slanten! Go Brynäs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0