sooooom jag älskar mig




Idag så har vi också haft en mysig dag här i Stockholm. En runda på stan, mat och kvällspromenad. Mindre bra var väl att jag har kastat några hundralappar i sjön. Jag köpte fyra Ralph Lauren parfymer till Mattias. Men eftersom jag tycker att jag är så jävla rik så lämnade jag dom på Mc donalds på sergelgatan... Tänkte väl att någon fattig stackare skulle få bli lycklig just idag. Fyfan vad jag älskar mig själv. Ellerrrrrr?

Annars då? Vi ligger i sängarna med en varsin dator. Vi skjuter upp allt vi egentligen måste göra. Städa, packa och duscha. Klockan 08:28 går mitt tåg hem till härliga Hälsingland igen. Det har gått alldeles för fort här. Men det ska bli skönt att få träffa de andra människorna i mitt liv som jag älskar!

Nu kan man fråga om lösenordet till bloggen igen, har nekat det eftersom den inte varit klar riktigt. Och tycker man att det är töntigt av mig att skaffa en ny blogg så är det ju det som är så himla bra med den... Att man slipper läsa om allt det töntiga :)


Kommentarer
Lisa (marlenes kattis lisa :) )

Hallå Sara!

jag läser din blogg å vill gärna ha lösen till din nya!

hoppas ni har haft det bra i helgen!

2011-01-31 @ 10:35:44
Sara

har skrivit ett meddelande till dig på facebook :)

2011-01-31 @ 16:17:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0