saknar mitt "långa" hår



Även om jag aldrig har fått riktigt långt hår efter att Emilia och Marlene klippte av mig allt hår 2008 så var det iallafall på väg att bli långt. Sen kastade jag tusen spänn i sjön och permanentade mig. Och det blev nästan värre än 2008s klippning. Jo! Nu är mitt hår en enda rishög, så Marlene var tvungen att klippa mig rätt kort för någon vecka sen. Hon är så duktig, men jag hatar att ha kort hår. Nu ska jag bara låta det växa och växa och växa. Marlene ska få klippa lite då och då, så hoppas jag på att permanenten försvinner också. Fan vad lätt det vore att vara kille egentligen, haha.


Kommentarer
Marlene

det kommer växa nu när det inte går av varje månad. men sarrrra du MÅSTE ANDVÄNDA INPACKNINGEN MINST EN GÅNG I VECKAN! MÅSTE.

2011-01-12 @ 18:25:03
URL: http://timestheyarechangig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0