nej han har ingen klass

Jösses vad bra allt började då. Lönen har inte kommit än och det fanns ingen tvättid förens klockan 16:OO. Men det gör inget, för nu har jag dammsugit lägenheten i ren ilska, så det känns rätt bra trots allt... Nu borde jag diska. Jag tror att det är 1-2 ton disk ungefär. Gud vad jag skulle vilja ha en liten diskmaskin! Men innan jag sätter igång vill jag ta en långpromenad. En liten sväng ut på isen kanske? Emilia? Carro?

It's not that I don't understand you. It's not that I don't want to be with you. But you only wanted me the way you wanted me. And you can tell the world what you want them to hear, I've got nothing left to lose my dear. So I'm up for the little white lies.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0