karma karma karma ...

Jag börjar fundera på det här med karma... Det senaste dygnet har varit väldigt olycksamt. Två bilar som slutar fungera igårkväll. Jag fick magsjuka klockan 05:30 imorse. På darriga ben skulle jag ändå köra in en av Mattias bilar på service, medan han körde den andra bilen. Vi hann knappt ut ur Forsa för ens bilen jag körde bara lägger av. Dags att bogsera. Funkade finfint tills jag skulle bromsa. Då funkade inte bromsen, så jag höll på att fara rätt in i Mattias som körde framför. Det slutade med att jag fick bogsera in Mattias. Läskigt. Så nu, någon timme senare får jag äntligen ligga nerbäddad i sängen med loka och blåbärssoppa. Jag har fruktansvärt ont i magen, men jag hoppas innerligt att jag inte behöver spy fler gånger. Käraste gud.

Annars är det som vanligt med allt. Jobbigt samtidigt som man tror och hoppas att allt blir bättre. Skönt att jag är ledig hela helgen så jag bara kan ligga nerbäddad...



Kommentarer
....

Ja det har nog med karma att göra....Allt kommer tillbaka och man får vad man förtjänar!

2011-01-16 @ 10:48:54
sara

Ja så är det nog, så jag bara väntar på fler saker!

2011-01-16 @ 12:20:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0