it is not that i don't feel

Gårdagen var kanon rakt igenom. Tandläkarbesöket gick kanon, jag har fortfarande aldrig någonsin haft ett hål i någon tand. Knoxx! Dessutom fick jag en helt okej billig tandvårdsförsäkring. Och en fin rabatt på gårdagens besök, exakt vad jag behöver.

Sedan blev det en superlång, mysig och behövlig fika med Emilia. Är det lite tantigt att sitta med ett varsitt korsord och dricka kaffe offentligt på stan? Inte alls va? Nää.

For och handlade när M hade slutat, sen hem och äta och kolla på handboll/hockey.

Nu ska jag dricka lite kaffe och sortera tvätt. Jag håller tummarna för att det finns en bra tvättid idag! Måste även börja packa till helgen. Och betala mysiga räkningar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0