i don't want to hurt you

Men vilken bra jobblördag det blev, trots att det kändes aningen tungt att lämna lägenheten imorse. Jag kan ju säga som så att jag hellre hade legat i soffan framför skidorna hela dagen. Men väl på jobbet blir det alltid bra. Det blev mest en massa prat, skratt, kaffe och fruktsallad. Och såklart det gamla vanliga... Göra mat, diska, vara trevlig och städa. Men ja, är man inte duktig om man äter fruktsallad när man jobbar på en konditori? Eller åt vi bara det? Hehehehe. Hur som helst, en skön dag.

När jag slutat åkte jag hem till mamma och pappa för att titta på hockey och äta mat. Maten var iallafall god... Och nu har jag precis kommit hem. Det är så ovant att inte ha människor runt mig, men samtidigt känns det som att jag behöver vara ensam ...

Det är mycket som snurrar i mitt huvud och jag försöker hela tiden komma på hur jag kan göra allt till något bättre. Hur jag kan göra mindre ont. Hur går man till väga?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0