har haft en liten pause

Nu var det verkligen längesedan jag skrev något. Vi har lämnat år 2010 bakom oss och börjat ett nytt år med nya möjligheter. Starten på det nya året blev ju dock den värsta starten ever. Jag är förvånad och besviken, på mig. If I could turn back time.

Men det går aldrig att göra något ogjort, det är bara att kämpa vidare och jobba sig upp igen. Tack till alla finfina människor som finns vid min sida även när jag INTE förtjänar det. Ni vet hur dumt allt är, jag vet hur dumt allt är, men vi vet också att det bara kan bli bättre nu. Och att det är meningslöst att stanna här. Men det får ta tid.

De senaste dagarna i mitt liv har alltså varit riktigt hemska. Men samtidigt så har det kommit mycket "bra" ur allt, om man får säga så. En nystart är vad som verkligen behövs efter... allt. För det har varit en svår väg att vandra, från allra första början.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0