gårdakvarnar och skit

Denna morgon började inte enligt mina planer. Jag sov en timme för länge och när jag skulle tända lampan i fönstret så blixtrade den till. Det är tredje (!) gången jag byter lampa på tre dagar. Jag får fråga min egna elektriker om han vill titta till vad som är fel när han kommer. Vi ska äta fjällsröding idag också! Det var ett tag sedan.

Men nu ska jag klä på mig, posta ett brev, handla lite mat och invänta mormor som kommer på fika. Vi får se om jag får ett litet ryck och dammsuger också. En sak är iallafall säker, jag ska slänga mattan utanför dörren! Den söta lilla katten som mest bara hänger här i loftgången, tycker att det är en finfin toalett... Det luktar förjävligt.


Kommentarer
malin

bor du i tegelhuset vid ica?

2011-01-15 @ 13:26:53
sara

yes det gör jag :P

2011-01-16 @ 12:24:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0