fiskmos & potatispinnar

Klockan är nu mitt i natta och jag har precis avslutat ett sjukt långt telefonsamtal. Kanske ett personligt rekord? Det känns som jag har saft i örat efter 3,5 timmar...

Men nu kom vi fram till att det är bäst att jag sover, för imorgon vilar ett tungt ansvar på mig. Ja, jag ska nämligen laga middag tills kvällen. Och nu måste jag skärpa mig. Tredje gången gillt kanske? För fiskmos och potatispinnar var ingen hit? Ellerrr? Men jag får skylla på att jag inte har lagat mat alls det senaste året, för jag kan väl laga mat egentligen? Det kan jag väl? Kunde jag inte det? Men jooo? Ja men vafan!

Så nu kryper jag ner under täcket och sover, innan det äntligen blir imorgonkväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0