de kommer kliva på mig


Fan vad jag saknar min Marlene. Pratade med henne nyss i telefonen och det är så otroligt skönt att höra vad hon har att säga. Jag kan knappt bärga mig tills på fredag när jag äntligen ska åka ner till henne. Yiiiha. Klockan 09:30 har hon bokat in mig i salongen, en mysig förmiddag med min egna lilla frisör! Jag kunde verkligen inte ha passat in en bättre helg. Jag behöver komma bort. Jag behöver Marlene. Helst nyss.

Men nu ska jag koka lite té och kolla på Familjen annorlunda. Sen får vi väl se hur kvällen slutar? Ja, för det är inte mycket man vet nu. Och samtidigt är det mycket man faktiskt vet men som man inte vill veta... Jag fick precis ett samtal som gjorde riktigt ont. Jag hoppas att det bara är rykten... Annars är det riktigt jävla åt helvete.


Kommentarer
Anonym

<3 iloveyou

2011-01-24 @ 21:23:16
URL: http://timestheyarechanging.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0