bring yesterday back ...

Gårdagen blev rätt trevlig endå trots att vi gjorde allt annat än vad vi planerat. På eftermiddagen fick vi för oss att åka ner till Gävle och kolla på Brynäs. Att kolla uppe hos mamma och pappa kändes inte såå lockande eftersom vinterkräksjukan härjar för fullt där hemma, huua. Så Mattias, Niklas och jag bilade ner i snöovädret istället.

Det blev en skön seger! Men en mindre skön hemresa. Hur som helt så blev det lite monopol här hemma hos mig när vi kom hem. Mitt i natta åkte boysen, så Emilia och jag fick behövliga timmar i soffan tillsammans. Lite prat, lite skratt, böner och sömn.

Nu sitter jag här och hostar, jävla skit. Men jag ska rycka upp mig och städa lite här hemma. Känns konstig att vara själv faktiskt, men det ska gå bra. Jag är bara själv, inte ensam. Dags nu för lunch, handla, städa och en promenad med Ca-carolin sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0