diska eller kolla på tv ?

Att det ska vara så jävla svårt att komma igång med disken? Det blir bara värre och värre ju längre jag väntar. Men just nu tittar jag på Vänner, så då går det ju inte ju!

För övrigt känns det som att detta blir en bra dag... Den har då börjat otroligt bra iallafall. Väckning av Emilia, träning, lång varm dusch och ett samtal som kändes väldigt skönt för mig. Det är inte lätt, men jag tror det är viktigt att kunna prata med varandra och lära sig att acceptera verkligheten. Det är som sagt mycket kvar, men det är en början iallafall, som jag hoppas ska fortsätta utvecklas. Jag är bara glad att du har velat prata med mig nu... Men nu är det dags för mig att diska, så kul då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0