med ena foten utanför !




Men imorse var det trögt att komma ur sängen kan jag lova! Åt frukost med Mattias, men kröp sedan ner under täcket igen. Det dummaste man kan göra kanske. Emilia ringde och väckte mig klockan O7:24 och knackade på dörren O7:5O ungefär. Men jag kom inte upp ur sängen för ens O8:2O då Emilia min underbariga kamrat hade kokat kaffe till mig. Vad bra jag har det... Riktiga ljusglimtar i livet. Kaffe och yatzy!

Sen körde vi ett pass aerolates. Satan i gatan vad jobbigt och svårt. Vi såg förjävla roliga ut kan jag tänka mig, hihi, men det blir kanske bättre om vi ger det några till gånger. Svettigt och skönt var det iallafall. Så nu ska jag väl duscha, diska, plocka undan och invänta Emilia lite senare. Ikväll blir det lugnt, kolla på innebandy kanske.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0