som om det inte fanns

Uppropet gick fint, jag kommer nu plugga matte på CUL måndagar och torsdagar mellan O8:OO och 11:3O. Det känns bra, men jag antar att jag kommer behöva ägna varenda lediga sekund till att försöka förstå någonting över huvudtaget. Jag känner mig som ett hopplöst fall. Men, nu är det kämpa kämpa kämpa som gäller.

Efter mötet köpte jag äntligen bäddmadrassen på Jysk. Hela kalaset, med två nya kuddar, gick på 869 kronor. Perfekt för min tjocka plånbok... Ja, så perfekt att jag inte kunde betala alla tacosingredienser på maxi ens. Mattias brukar kalla mig mrs fail, och det stämmer tamigfan. Tur att Emilia fanns, och att mamma hjälper sin lilla ynkliga dotter. Nu blir det ett hårt liv tills lönen kommer. Fast ja, räkningarna-na-na.

Snart ska Emilia och jag börja med tacosen så det är klart tills Mattias kommer hem. Sen rullar vi som vanligt till Ljusdal för innebandy. Längtar till jag ska bädda ikväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0