på ladies hockey night

Imorse tog jag en sovmorgon till O9:OO, verkligen skönt. Mattias åkte redan O5:3O imorse för att fiska, men eftersom jag ska åka till Gävle idag kunde jag sova längre. Jag och mamma ska nämligen på Ladies Hockey night idag. Först tre rättersmiddag med Ove Molin som värd, sedan matchen mellan Brynäs och Djurgården med bra platser, trubadurunderhållning och mingel med alla spelare! Det ska bli sjukt roligt.

Mattias sa att jag fick ta med mig Simon Bertilsson hem om det skulle bli så, jiiiiippy! Men nu ska jag duscha, plocka ihop och göra mig ready för en heldag med mamma.


Kommentarer
Anonym

okej då väntar inte bara en på dig hemma i forsa då väntar 2 där ;) om du får lös "Fjärtilsson" från bänken där han spenderar varje match ;)

2011-02-05 @ 16:56:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0