number one ah-ah-aah

Godmorgon! Det börjar fasen att bli en vana att skriva det nu. Skönt att de gamla sova-till-jag-vaknar-mitt-på-dagen-tiderna är som bortblåsta. Hipp hurra vad braaa.

Idag klev jag upp extra tidigt och kokade ägg och gjorde frukost. Så nu när Mattias har åkt och jobbat ska jag väl duka av bordet, bädda sängen och plocka snusar lite här och där. Hahahahah. Billighetssnusar till och med. Som jag är tvungen att köra med jag också, tills jag får pengar till veckan. Men det ska nog gå. Lite god är dom.

Nu ska jag ut och jogga. Emilia ligger förmodligen och sover så jag får springa själv. Men det gör inget för då kan jag springa runt Tövsätter som hon fetvägrar, hihihihi. När jag kommer hem igen så ska jag diska och invänta Emilia för lite annan träning. Och i eftermiddag får jag besök av Niklas kanske? Det blir nog en härlig dag! Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0