nu ska det läsas matte

Efter en härlig promenad i solen, och några omgångar yatzy hos Emilia kom jag hem till en fin surprise. Jag hade fått ett intagningsbrev till mattekursen som jag sökt. Så nu ska det börja pluggas matte om två veckor! Tur för mig att Emilia också kom in på sin kurs så att vi kan plugga tillsammans. Kommer behöva all hjälp jag kan få!

Och imorgon väntar ett O5:OO till 13:OO-pass, dagen därpå ett 13:OO till 19:OO-pass och på lördagen ett O7:OO till 16:OO-pass. Jo det går bra nu. Gud så härligt.

Nu ska jag ut och fixa lite ärenden med Tompa. Leta upp en postlåda eftersom vi hittade ett paket som postbilen tappat, hämta ut några stockar snus, gå en sväng på RK och mata en katt. Blir härligt i detta väder! Sen ska vi laga Mattias jättefisk!


Kommentarer
Carolin

Men grattis :) Gud så kul!

2011-02-09 @ 15:52:17
URL: http://lisacarolinbroberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0