new in new in new in !!!


Men kolla vilken fin uggla jag köpte på Gina igår! Fast om den inte hade kostat 20 kronor så kanske jag inte hade lagt ut pengar på den, ellerrrr? Kanske jag hade :p

Hur som helst har jag haft en bra dag. Började dagen med att diska, dammsuga och dona lite. Sen kom mamma på besök, och sen promenrade jag upp till norrvägen med henne och en tvättkasse. Så medan jag har legat där i soffan och plöjt igenom massor av bra Bygglovsprogram så har jag emellanåt ränt upp och ner i tvättstugan.

Så nu är jag hemma och har precis hängt tvätt och släppt in Emilia. Det blir väl ett par omgångar yatzy tills Mattias kommer hem och tar över henne en stund så jag får göra mer nytta, haha. Fläkten ska rengöras, toaletten ska städas och en blomma ska omplanteras! Emilia och Mattias tror att dom är nå slags proffs på yatzy... Öhhh.


Kommentarer
erica

så snygg!

2011-02-16 @ 20:44:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0