måste dö några gånger


Gårdagens höjdpunkt var när jag hade slutat jobbet, och fick ligga hemma i sängen med Emilia och Mattias, dricka vin och spela yatzy. Dagens höjdpunkt var Marlene. Även om vi inte sågs så länge var det skönt att bara få komma bort lite. Inte tänka så mycket, och bara må bra av din närvaro. Snart så rullar tåget till stockholm igen...

Annars orkar jag inte skriva så mycket mer idag. Det gå upp och ner. Allt. Fram och tillbaka. Tänkte ta en dusch nu, och sen ladda så mycket det går till morgondagens mattelektion! För att se något positivt har jag en skön vecka framför mig, passande.

I could've done much better for you. But you could've done much better for me, I'm sure. What if we got it all wrong? What if we got it all, what if we got it all wrong? So we tried our best, but it wasn't enough. And we tried so hard that we fucked it up. And I understand, yeah, I understand it love. It's gotta be hard what you're going through. And i get what you say, but it's what we do, that got us here, and i guess what's done is done. What if we got it all wrong?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0