lite nytt känns alltid bra



Ja det är ju väldigt sant, att lite nytt alltid känns bra. Även om det bara gäller en ny matta i hallen, någon ny blomma eller att byta plats på en lampa. Jag skulle vilja bo så himla mycket större och bara donat och donat och bytt och grejat. Skulle va kult.

Imorse var jag på skolan i en timme ungefär, lite datorinformation osv. Sedan blev det fikamys med Emilia på kaffebaren. Chailatte och skitprat tillsammans med Håkan Hellström i bakgrunden. Fyndade en fin tröja också innan jag hämtade mormor. Vi åkte hem till mamma och drack kaffe och babblade lite. Jag har ju som sagt också köpt en ny matta idag, till hallen. Har länge velat ha en vit matta där som täcker det fula golvet... Men nu så ska jag duscha innan Emilia kommer hit, och innan Mattias kommer hem från jobbet. Hoppas han har med sig god mat hem, hihihi, annaaars!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0