lite musslor och vin bah






Gårdagen var en bra dag, från början till slut. Efter att ha varit på skolan med Tom åkte jag in till stan och väntade tills Mattias slutade. Vi åkte på maxi och handlade, och då blev någon tydligen sugen på musslor? Hahahaha, så efter att vi varit på systemet en sväng åkte vi till mamma och pappa för att göra den väldiga middagen. Vi hann inte äta hemma eftersom vi skulle se på hockey där. Det blev någon form av mackor med vitlök av alla slag, svamp, sallad och musslor. Det blev ju gott faktiskt. Fast jag tycker mest att det ser ut som små söta vulvor, så efter en tre-fyra stycken räcker det med vulva för min del. Hehehehe. Men vinet var gott, och kaffet.

Efter hockey åkte vi hem, och jag byggde ett hus. Hoppas verkligen inte att jag blir beroende av Sims 3 nu, för det kommer jag ikke ha tid med nu nör mitt fullspäckade liv börjar ta form ju. Ringde nyss och väckte Emilia, för snart ska vi ta bussen till Sörens. Där ska vi hämta saaben, åka och dricka kaffe på donken, åka på möte, åka på jysk och köpa en bäddmadrass och fixa lite innan vi åker hem. Då ska jag handla så det är tacos kl 16. För ikväll är det som vanligt innebandy, fredagsnöje!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0