kommer han att dö nu ?


Men nu är det uselt här hemma! En kille med feber och förkylning. Herregud. Jag undrar om han kommer att dö nu? Hahaha nejdå, det är synd om lillbubben. Så jag gör mitt bästa med att mata honom med glass, alvedon, pussar och dryck. Naaaw.

Annars håller jag på att tvätta lite nu. Råkade tömma ut allt grus och skit ur Mattias arbetsbyxor på golvet också när jag skulle tömma fickorna. Hurra! Men nu ska jag göra iordning gårdagens tacos och förbereda mig för matning av pojken. Längtar tills ikväll när det är bra på teven. Och tills jag får städa upp hänne! Bit ihop Sara :p


Kommentarer
agge

mixa ner allt till en shake:P då behöver han inte tugga heller åh ett sugrör på det:)

2011-02-08 @ 13:29:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0