jag kan räkna matte (!)

Efter dagens två lektioner har jag insett att jag faktiskt kan det här med matte, om jag bara vill... Det gick så otroligt bra idag så jag är nästan lite chockad. Jag hann göra klart allt som ska vara klart till måndag, utan att ens behöva be om hjälp. Och det sjuka är, att jag tycker det känns superkul och motiverande! You go girl, hahah.

Just nu är jag hemma hos mamma, vilar upp mig lite och äter plättar. För snart är det full fart i något dygn framöver. Om ett tag ska jag in på ungdomsmottagning, och efter det åker vi ner till Gävle för att kika på Brynäs mot Timrå. Wiho! Morgondagen innebär jobb 12:OO-19:OO, lördagen blir det jobb mellan O7:OO-16:OO och då blir det ju inte nådigt kan jag lova. Löningshelg och vi är endast tre personal... Men på Söndagen känns nog allt jättehärligt, och då kommer jag nog att längta litegrann till mattelektionen på måndagen! Men nu börjar VM, så dags för kaffe och skidor på tv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0