inget annat än ovisshet

Men herre jävlar vilken lång och seg dag jag haft på jobbet. Jag trodde aldrig att klockan skulle bli 18:OO så man får börja dansa runt och städa tillsammans med Lasse. Men även denna dag tog slut, tack och lov. När jag kom hem sprang jag raka vägen ner i tvättstugan och började tvätta, sen upp och duscha, sen ner och skifta maskiner, sen upp och hänga lite tvätt osv osv osv. Jag är helt slut nu! Tur att Emilia har kommit och livat upp stämningen lite. Ckoklad och gosnus, hon känner mig hon!

Snart kommer även Mattias, så jag antar att det blir några omgångar yatzy och sånt mys innan jag slocknar. Klockan är ställd på O6:OO eftersom ännu ett monsterpass väntar imorgon. Önskar jag kunde spola fram tiden lite. Det är inte bara för att jag ska jobba, det är mycket man vill ha överstökat, få reda på och lära sig leva med... Ovisshet är inget annat än ovisshet. Men jag antar att det kommer, med tiden. Sen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0