himlen är gjord av sten

Godmorgon! Upp och ner. Ner och upp. Idag känner jag mig glad, och jag vet precis varför. Tänk vad mycket nyttigt som kommer upp till ytan bara genom att vi använder munnen. Pratar. Förklarar. Frågar. Det har jag insett nu några gånger.

Om en timme ungefär ska jag hoppa på bussen in till stan. Hämta Mattias bil, dricka kaffe hos mormor, åka på skolan för 1 1/2 timmes lektion, handla på maxi och sedan åka hem för att städa. Det känns som en bra dag, och jag längtar faktiskt lite efter matteboken. Jag hoppas att det går lika bra idag. Men jag räknar med lite motgång.

Dags att bädda ihop, plocka lite och göra mig klar att åka. Ha en bra dag, alla ni :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0