hej hej hemskt mkt hej

Söndagsmorgon, härliga morgon. Jag vaknar klockan åtta av att Mattias kommer med frukost på sängen. Till och med kaffe hade han kokat! En underbaran start.

Gårdagens jobb gick fantastiskt. Älskar lördagarna då jag börjar 11:OO och jobbar med Linnsan. Efter jobbet åkte jag till mormor där Mattias, mamma, pappa, Frida, Tom, Janne och Anette var. Alla hade nästan ätit så jag slängde i mig mat och gav mormor ett litet paket innan jag fick slappna av med ett glas rödvin. Trevligt värre!

Sen åkte jag och Mattisa till bobygda en sväng innan det blev hockey hemma hos mamma och pappa. Väl hemma i lägenheten igen blev det en ytterst speciell kväll. Vi satt vid bordet med tända ljus, fixade pimpelspön och drack öl/vin med endast radion på. Hahahah, det kändes ju en aning weird, men lite mysigt var det faktiskt.

Nu ska vi göra oss redo för en dag på isen! Mycket ska kläs på och mycket ska packas. Jag vet inte om jag ser mest fram emot själva fisket eller att grilla korv? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0