for the first time, oh oh

Just nu ligger jag i sängen och myser med datorn, en kopp kaffe och mycket kläder. Det är så jävla kallt här. Det som brukar vara runt 25 grader här annars! Hujedamä.

Gårdagen var mysig! Mamma kom med godishjärtan mitt på dagen och när Mattias slutade kom han med fina blommor. Inte för att jag tycker att man alltid måste köpa något på alla hjärtans dag, det har ju blivit en enda köpa-köpa-köpa-dag, men visst kan man väl få visa uppskattning på något vis till den man tycker mycket om? Sen är det upp till var och en hur man vill visa det. Och ingen kan ju säga vad som är rätt...

Efter maten låg vi i soffan och kollade på alla mina bra'a måndagsprogram. Mattias spelade poker också, men jag säger då det, han borde lyssna lite mer på mig och min taktik. Hahaha. Nej men det är sjukt roligt att kolla när han spelar, om vi vinner!

Men nu ska jag ta mig upp och äta frukost, duscha, bädda ihop och göra mig klar för att åka in till stan. Jag har ett möte med AF. Sen blir det antingen en lunchdejt eller något varv runt Lillfjärden. Fast hey, har för mig att det var -20 imorse vaaaa?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0